Jak znaleźć swój styl?

Nie da się na to odpowiedzieć w łatwy i szybki sposób. No ale ja się postaram XD
Jak sobie pomóc ?

  1. Znaleźć styl który nam się podoba (może być ich nawet 100). Fajnie jest też inspirować się różnymi stylami i tylko jakiś jeden element "przenieść" do swojego stylu.
  2. Przejrzeć własną szafę i ocenić stan posiadanych przez nas rzeczy, kosmetyków, dodatków etc.( można przy okazji zrobić bałagan- :d )

  3. Zrobić listę rzeczy które potrzebujemy//chcemy mieć. ("musthave")
  4. Spróbować "zrobić się" w jakimś danym stylu, który chcemy.
  5. Próbować, próbować i próbować.

    No ale nie wolno też zapomnieć, że nasz styl to my i nie powinniśmy się do niczego zmuszać.
    Przykład: (akurat prawdziwy na mnie) nie umiem chodzić w szpilkach ale meega mi się podobają jednak nie będe ich zakładać, bo się zabije XD wybieram trampki na wysokiej podeszwie i powoli przekonuje się do koturnów (nadal źle w nich chodze T^T). Mamy się czuć ze sobą dobrze i tyle. 
Jeśli chcecie pytać o jakieś rady (lub cokolwiek innego) zapraszam na mojego >> aska << 

Komentarze

  1. Szpilki, moja miłość д<)・゚゚・。
    Ale się wycwaniłam, na uczelnie (na egzaminy) przebieram szpilki w łazience, a potem udaję, że tak przyszłam (⌒▽⌒)☆

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah ja nawet nie próbuje tak robić, bo i tak wiem, że nie dam rady w nich chodzić soł.. :<

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Poznańscy cosplayerzy cz.2

Poznańska scena cosplayowa ^^