Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2015

18 zasad życia wg Dalajlamy

Mam u mnie w szkole mnóstwo okienek XD co ma swoje plusy, bo dokańczam sobie notki i siedzę na fejsie ^^
fajnie tylko, że teraz drugi tydzień szkoły, a ja chora i nawet siły nie mam na kompa zbyt wiele ups


Kiedyś sporo się rozczytywałam o buddyzmie, konfucjanizmie i gdy trafiłam jakiś czas temu na18 zasad życia według Dalajlamy to wiadomo było, że zwrócę na to uwagę.


Zasada 1. Weź pod uwagę, że wielka miłość i wielkie osiągnięcia wiążą się z wielkim ryzykiem. Zasada 2. Gdy tracisz, nie trać nauki wynikającej z tej lekcji. Zasada 3. Podążaj następującą ścieżką: 1. Szacunek dla siebie 2. Szacunek dla innych 3. Odpowiedzialność za wszystkie swoje czyny. Zasada 4. Pamiętaj, że nie dostanie tego co chcesz, jest czasami wspaniałym łutem szczęścia. Zasada 5. Naucz się zasad, żeby wiedzieć jak złamać je prawidłowo. Zasada 6. Nie pozwól by niewielkie spory zniszczyły wielką przyjaźń. Zasada 7. Kiedy zdajesz sobie sprawę, że popełniłeś błąd, podejmij natychmiastowe kroki, aby to poprawić. Za…

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Obraz
Oj to będzie długi post...ale też pełen zdjęć więc nie powinno być aż tak źle xd Zapraszam do lektury i mam nadzieję, że notka będzie pomocna lub przynajmniej was zaciekawi.
*nie mam dokładnej wiedzy na temat wszystkich stylów, piszę tą notkę na podstawie tego co widzę na zdjęciach, wiem od innych ludzi oraz tego co doczytałam w internecie, dlatego jeśli widzisz jakiś błąd proszę o poprawienie mnie w komentarzu pod postem*

*post jest tylko orientacyjny, nie piszę wielu informacji o stylach więc jeśli zainteresuje cię jakiś to poszukaj informacji w internecie lub wejdź w pomocne linki gdzie znajdziesz opisy danych stylów*


UWAGA *sporo linków*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(F)- style typowo damskie
reszta unisex


Ulzzang- poczytasz trochę tutaj  Momzzang- styl podobny do ulzzanga (w makijażu) jednak tu można odsłonić więcej ciała, które powinno być wysportowane, a nie- tak jak u ulzzangów tylko szczupłe.

Bagel girl (F)- chyba nikt mnie nie …

killmeplz

Obraz
Ostatnio zastanawiam się nad zaczęciem ćwiczeń...
Specjalnie w tym celu pożyczyłam od kuzynki książkę Ewy Chodakowskiej, a koleżanka zawaliła mnie linkami do filmików Mel B... jak na razie nie żyje jednak moja motywacja żeby się za to zabrać, tym bardziej, że za oknem pogoda robi się już coraz gorsza, no i jeszcze trzeba chodzić do szkoły i nie zaniedbywać ukochanych internetów.

Kto zgodzi się kopnąć mnie w tyłek i pilnować?

https://www.youtube.com/watch?v=qZTGgEWPbLk&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=g-uOzqUkV3I&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=ks_tqbwh8-s&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=nBKU4Awm0lw&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=nmJXHq5n300&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=ByvEUgL_NjE&feature=youtu.be


Jak pewnie zdążyliście zauważyć wprowadziłam spooooro zmian no ale cóż ...

Uzupełniam teraz listę linków powiązanych troszkę ze mną, blogiem i wgl :

IG: https://instagram.com/clvudialea/
PI…

Pytanie: Jaki styl do mnie pasuje?

Obraz
Pytanie: Jaki styl do mnie pasuje? 
Jest to pytanie które wiele osób na grupach strasznie denerwuje (zwykle dodane też jest słabej jakości zdjęcie na której widać pół twarzy). Dzisiaj postaram się dać wam kilka (mam nadzieję pomocnych) rad i pytań które należy sobie zadać przy poszukiwaniu stylu w którym będziemy dobrze wyglądać i dobrze się czuć. ( dokończenie tematu z tego posta )


Na początku należy zastanowić sięjaki styl nam się podoba?I w jakim stylu ubrania chcielibyśmy nosić? To pozwoli nam określić w jakim kierunku chcielibyśmy dalej iść.
Dodatkowym pytaniem tutaj będzie też czy jest jakiś styl zupełnie dla mnie obcy, inny którego chciałabym/chciałbym spróbować? To da nam inne spojrzenie na to w jakich ubraniach i makijażu dobrze się czujemy, a w jakich nie.Ważnym pytaniem jest to czy chcemy się wyróżniać w tłumie/być zauważani przez innych i oryginalni? Oraz pytanie o naszą odwagę w wyrażaniu siebie.. czy komentarze innych na nasz temat nie zranią nas. Jeśli nie to sty…