Neo Gyaru/ Neogal vs. Seapunk - ;;

Przepraszam post miał być wczoraj ;; ale internet mnie nie kocha >x< ale mniejsza. 

( *W poście tym opisuje tylko to co dowiedziałam się z innych blogów, od ludzi i co powiedział mi wujek google, reszta to wnioski wyciągnięte na podstawie przejrzenia chyba 9535784954656 zdjęć T^T )

O neo gyaru dowiadywałam się na początku głównie od ludzi. Po zobaczeniu zdjęć w tym stylu na PUG'U sama też postanowiłam dla zabawy wystylizować się na neogal.


Gdy zaczęłam czytać więcej o tym stylu coś zaczęło mi nie pasować. Na wielu blogach powtarzało się że neogal nawiązuje do mody lat 90, a to nie pasowało do mojej wizji tego stylu.
No ale o co dokładnie chodzi.?
...
Neogal to jedna z nowszych wersji (?) gyaru. Najbardziej znaną przedstawicielką  tego stylu jest Alisa Ueno
Kilka zdjęć -->





Styl ten jest także promowany przez firmę  >> fig&viper <<
Neogal jest inspirowany modą lat 90. Jego przedstawicielki podkreślają usta w (zwykle) różowym, fioletowym kolorze. Popularne są tu tattoo chokery. W sumie w stylu tym znajdziemy bardzo mało z gyaru. Rzęsy są widoczne, jednak nie jest wymagane doklejanie sztucznych oraz nie ma przesady w tym makijażu. Jest to styl, który nadaje się na codzień. (coś więcej i dokładniej o tym stylu --> klik)




Jednak gdy ja słuchałam o tym stylu od ludzi, oni zwracali mi uwagę na zupełnie inne rzeczy, które bardziej kojarzyły mi się z subkulturą seapunk. W stylu tym także znajdziemy inspiracje modą lat 90, jednak w porównaniu do neogal jest on dużo bardziej wyrazisty. Sama mam teraz taki mały mindfuck o co chodzi z tymi stylami i patrząc na zdjęcia przedstawiające neo gyaru (według wujka google) sama nie umiem do końca określić/scharakteryzować tego stylu.
Jak wy to oceniacie? Może ktoś ma więcej wiedzy na ten temat i mi pomoże troszkę ;;








Podsumowując..
Neogal (a bardziej styl samej Alisy Ueno) bardzo mi się podoba i na pewno będę się tym stylem inspirować.

Komentarze

  1. Ślicznie Ci, ale najbardziej Cię lubię w tym czarnym wigu i ulzzagowym makijażu :3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Ja też zwróciłam uwagę na styl Neogal i opisałam to na swoim blogu - http://blackcatbone9.blogspot.com/2015/04/neogal-trend-japonski-czy-miedzynarodowy.html - zapraszam :)
    Twój blog jest bardzo ciekawy, z pewnością będę tu częściej zaglądać! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same gyaru nie uważają neogal za gyaru, ale jak już mamy to podpiąc pod gal to muszą być rzęsy i soczewki, bo to główna cecha gyaru. Neogal mają look bardziej swag, na bogato, neonowe dodatki, złota biżuteria. Co do seapunk, tak jest to inspiracja lat 90 ale też samą Gwen Stefani, którą można nazwać główną przedstawicielką. Ale ten styl ma żadnego powiązana z Japonią. w seapunk występiują motywy m.in. delfinów i nie tylko, ale syrenki nie należą do stylu pomimo słowa zawartego w nazwie "sea".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Poznańscy cosplayerzy cz.2

Poznańska scena cosplayowa ^^