Gra o Tron & Disney

Anuszka Cosplay, bo to ją postanowiłam tym razem pomęczyć jest cosplayerk'ą z Poznania i ma na swoim koncie już kilka nagród.

  • Jak długo już zajmujesz się cosplayem ?
A:  Już ponad półtora roku. W kwietniu minie dwa lata.
  • Masz na swoim koncie już dwie nagrody i jedno wyróżnienie, więc to duże osiągnięcie jak na tak krótki czas (według mnie) zajmowania się tym. Długo robisz swoje stroje żeby były perfekcyjne? Ile ci to mniej więcej zajmuje?
A: Tworzenie stroju od początku do końca to dla mnie mniej więcej 2-3 tygodnie, ale oczywiście to zależy od stopnia skomplikowania danego kostiumu. No i nigdy nie uważałam, że moje stroje są perfekcyjne. Nie zdarzyło się jeszcze żebym była w pełni zadowolona ze swojej pracy, ale staram się cały czas uczyć i doskonalić.
  • Są jakieś elementy strojów których zrobienie jest dla ciebie wyzwaniem ?
A: Największym wyzwaniem od zawsze były dla mnie elementy zbroi, jeszcze nigdy nie zdarzyło się aby wyszły tak jak tego chciałam. Dużo lepiej czuję się w szyciu, tworzeniu propsów i występowaniu na scenie.
  • No tak widać po nagrodach Najlepszy występ solowy (Polcon 2015)  i Najlepsza gra aktorska (Copernicon 2014), co jeszcze chciałabyś osiągnąć w cosplayu?
A: Miło byłoby wygrać nagrodę za wykonanie techniczne, ale zdaję sobie sprawę, że jeszcze duuuuużo pracy przede mną.
  • Jak przeglądałam zdjęcia to widzę postaci z Lola, Gry o Tron i Disneya skąd pomysł cosplayu Arielki i Królewny Śnieżki ? 
A: Disney zawsze był ogromną częścią mojego dzieciństwa i dlatego postanowiłam zrobić stroje wszystkich głównych damskich postaci z tego uniwersum. Arielka i Śnieżka to dopiero początek.
  • Jeszcze sporo ci ich zostało. Jaką następną postać planujesz zrobić i na jakich konwentach można cię spotkać ?

A: Następną klasyczną wersją (nie liczę Dzwoneczka na Opolcon, bo jest robiony na podstawie fanarta) będzie Merida. Co do konwentów to w tym roku czeka mnie jeszcze PGA i Opolcon, plany na przyszły rok są jeszcze otwarte.
  • Jesteś z Poznania i nie pojawisz się za tydzień na Japaniconie ?
A: Niestety chyba nie dam rady, na pewno nie w stroju . Do PGA mam bardzo dużo pracy związanej z rozwijaniem mojego kanału na YouTubie, ze stojem na Opolcon, oraz stroną Cosplaytime.pl, z którą współpracuję... poza tym konwenty mangowe to zupełnie nie mój świat - jestem typowym fantastą.
  • Oki ostatnie pytanie i już cię nie męczę. Jakie rady dałabyś początkującym cosplayerom?
A: Przede wszystkim dobrze się bawcie i uważajcie na wodę sodową. W cosplayu nie chodzi o lajki, czy specjalne traktowanie na konwentach, ale o wspólną zabawę i dzielenie się miłością do waszych ulubionych postaci.
Photo: Studio Zahora

Fot. Homeworld Pictures
PHOTO: Beatrycze Photography
fot. Beatrycze Photography

Photo: InquisitorV
Photo: Agata Cybertowicz Photography
fot. The Hugon Show



Zapraszam także na jej youtube gdzie pojawiać się będzie seria CZAS NA COSPLAY gdzie Ania tłumaczy jak zacząć swoją zabawę z nim ! ( ^q^ )/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Poznańscy cosplayerzy cz.2

Poznańska scena cosplayowa ^^