Cosplay z League of Legends

Chyba jednak uda mi się zrobić z tego jakąś serię. XD
Dzisiaj przedstawiam wam młodziutką, dopiero początkującą cosplayerkę z Poznania.
Mimejlu, bo to o niej mowa jak narazie ma za sobą dwa cosplaye- Jinx i Kalisty z League of legends.


  • Jesteś dość młoda cosplayerka. Z tego co się orientuje rok temu robiłaś pierwszy cosplay czy już wcześniej miałaś z nim kontakt?



  • Tak naa PGA w zeszłym roku pierwszy raz, wcześniej jedynie stroje na baliki i z daleka, oglądając Emotikon tongue



  • Jak wspominasz początki pracy nad strojem Jinx ? Jak organizowalas swoją pracę ?


  • Oh, praca nad Jinx. Totalny bałagan, wzorowałam się na tym, co powiedziała mi Kola Cosplay o robieniu broni, strój wzorowałam na lolkingu, gdzie cała postać jest pokazana. Głównie skupiłam się na peruce, broni i soczewkach. Wszystko starałam się rozrysować (do teraz mam te plany) i zrobić według tego, siedziałam po nocach, bo zaczęłam za późno..ale efekt był niesamowity Emotikon wink


  • Widziałam na zdjęciach. A jak rodzice wspierają cię w tym co robisz?


  • Z początku była reakcja "że co?! ile na to pieniędzy idzie?" albo "naprawdę taka postać? nie zgadzam się!", bardziej przychylny był tata. Dopiero po PGA rodzice bardziej się otworzyli na to, co robię, przy Kaliście czasem pomagali, pytali, jak idzie, mówili, że fajnie wychodzi, wręcz namawiali do tworzenia. W końcu stanęło na tym, że m.in dla mnie zbudowaliśmy warsztat w domu.


  • Kolejną postacią, w którą się wcielisz będzie...? Też postać z lola ?


  • Prawdę mówiąc, ciągle nad tym myślę i nie wiem, nie planuję następnej postaci z Lola tylko z filmu albo innej gry, lola na chwilę obecną dość.

  • Okay, a plany konwentowe jak u ciebie wyglądają?


  • Polcon, a potem PGA.


  • Planujesz iść na Polcon w cosplayu czy nie wyrobisz się z terminem i czasem na zrobienie nowego stroju ?


  • Najpierw muszę wybrać strój, jednak mam zalatane wakacje, więc na sto procent naprawię Kalistę i w niej będę, a inne nie wiem.


  • Oki jako że masz za sobą dopiero dwa cosplaye i dobrze pamiętasz początki jakie rady dałabyś ludziom którzy chcą zacząć się tym zajmować?


  • Zabierzcie się do tego dużo przed czasem i nie załamujcie się przy porażkach - bardzo często jest tak, że wy widzicie jakiś błąd, a inni nie. Poza tym, satysfakcja z chodzenia w tym stroju jest olbrzymia! I pamiętacie, wszystko się nada do cosplayu, a doświadczeni chętnie pomogą.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Poznańscy cosplayerzy cz.2

Poznańska scena cosplayowa ^^