Dziewczyny, które inspirują #3

1.Etsuna Otsuka >ig >twitter >fp



2.Mizushima Hikaru >Instagram 



3.Hayashida Saaya  >ig >twitter



4.Dein Saki **jej zdjęcia znajdziecie głównie na tumblrze*





Kurczę zaniedbałam to, a moja lista fajnych osób tylko ciągle się rozrasta XD muszę być bardziej systematyczna ;; 

+ ponawiam ogłoszenie które pisałam na fp
Za jakiś czas planuje zorganizować giveaway gdzie nagrodami będą wianki zrobione przez moją przyjaciółkę więc obserwujcie fanpage ^^
oraz na adres >> cxhoshi@gmail.com << możecie wysyłać swoje zdjęcia w jakimś z azjatyckich styli
>wymagane informacje to : wiek, imię/nick, styl (jeśli ktoś chce to link do swojej stronki)
> zdjęcia będę publikować na fanpage'u, a jedno zostanie naszym profilowym na cały sierpień
(ofc na stronce jest mały ruch dlatego ilość like może nie być decydująca- wtedy zdjęcie zostanie wybrane przeze mnie i Irys)

Komentarze

  1. Uwielbiam Hikę :3 Jest taka śliczna i słodka :3 Musisz bardziej promować swojego bloga, żeby ten gifełej dał radę zaistnieć.
    Zareklamuję Cię w kolejnej notce ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem i omg dziękuje<3 ale nwm co mam robić już żeby to jakoś poszło :< wiem że ktoś tam mnie czyta ale nie umiem i nie wiem jak się zabrać za jakieś wielkie promowanie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Poznańscy cosplayerzy cz.2

The girls that inspire #4