FAQ (czyli co powinniście o mnie wiedzieć)





Imię:Klaudia
Nick: Shiroshi / Shiroi / Shiro
Wiek: 17
Data urodzin: 28.05.1998
Miejsce zamieszkania: Zadupie niedaleko Poznania (22km)

Mam rodzeństwo- młodszą o rok siostrę Anię.
Dwa koty - Tosię (syjamski) i Mashę (krzyżówka persa z norweskim leśnym) oraz psa- Dianę (kundelka- husky/rottweiler)

Naturalnie niebieskooka blondynka. Jeśli mam dobry dzień to przebieram się i chodzę tak cały czas.. nawet jeśli nie robie zdjęć XD mogę wyjść przebrana do sklepu, z psem albo po prostu siedzę tak przed komputerem.
Jestem *według mnie* wysoką osobą, bo liczę sobie 165cm wzrostu.

Moje życie (niestety, albo stety) krąży wokół internetu. Staram się udzielać na różnych grupach na fb. Znajdziecie mnie także na instagramie, asku, tumblrze, allani, snapchacie (baefm) .

Interesuję się stylami azjatyckimi w modzie *omg szok* . Uwielbiam bawić się swoim wyglądem . Z czasem chciałabym zająć się cosplay'em ale nie wiem jak to wyjdzie. Pisanie tego bloga i przebieranie się jest dla mnie formą spędzania wolnego czasu i zabawy. Dopiero zaczynam, więc moje stroje nie są profesjonalne, dlatego liczę na zrozumienie, a każda opinia pozwoli mi coś poprawić i dalej się rozwijać.



Dorzucam wam tutaj także zdjęcia z moją stylizacją na Pastel gotha. Jak się podoba?
Bawiłam się tylko orientacyjnie ale w najbliższym czasie zamierzam wraz z przyjaciółką iść na sesję.







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Poznańscy cosplayerzy cz.2

Poznańska scena cosplayowa ^^