Sesja z Yuumi i Natshons



W środę wybrałam się z przyjaciółkami na zdjęcia. Miała to być sesja w stylizacjach Pastel goth, jednak gdy przerzucałyśmy wszystkie ciuchy z naszych szaf doszłyśmy do wniosku, że każda ubierze się tak aby po prostu dobrze się czuć. Dlatego Yuumi ma stylizację idącą w styl Nu gotha, a ja takie połączenie Pastel i Fairy kei, czyli dziecko nieokreślone, ubrane po swojemu co pasuje do stylu Aomoji kei XD. Zawędrowałyśmy do Parku Wilsona w Poznaniu z planami zrobienia sobie zdjęć w Palmiarni. Troszkę nam to nie wyszło, bo spóźniłyśmy się i kasy były już zamknięte. Mimo wszystko zdjęcia są, a park -w którym byłam pierwszy raz- okazał się całkiem przyjemnym miejscem.
Oczywiście ludzie zwracali uwagę na nasz wygląd, a dzieci odwracały głowy i wskazywały na nas palcami. Według mnie to fajne, że moim "innym" wyglądem mogę dać dzieciakom trochę radości- czasem wystarczy się do nich uśmiechnąć i pomachać. Ten dzień był naprawdę spoko i chyba częściej muszę robić takie wyjścia, spotkało nas sporo przygód m.in. z kanarami w tramwaju, w biedronce na zakupach, ze zgubionym papierem toaletowym etc. No i dowiedziałam się, że według chłopca który zrobił nam jedno zdjęcie (nie spytałyśmy jego mamy o nazwisko i teraz zdjęcia nie odnajdziemy no ale coż...) wyglądam jak Katy Perry XD

Selfie w tramwaju musi być ^^

Przyłapana na robieniu selfie
Nie róbcie mi zdjęć!
Poprawiamy makijaż..
*cmok*
Było za ciepło.. zwłaszcza Yuumi
Tak ja jestem "normalna"
Z Natshons (czyli murzynem od robienia zdjęć)
Znalazłyśmy polską wersję tronu z  Gry o Tron XD
O NIE PAJĄK!

Jeśli chcecie tu macie instagramy dziewczyn ❤

★Yuumi >>https://instagram.com/yuumirozprowacz/
☯Natshons >>https://instagram.com/natshons

Komentarze

  1. Aaaaa, mój plecak! <3
    Strasznie podoba mi się Twoja spódniczka ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mini przewodnik- Azjatyckie style (nie tylko)

Pastel Goth- mrocznie i uroczo

O makijażu na ulzzanga słów kilka ^^